Martin Thorup Pedersen Skrevet January 26, 2014 Rapporter Share Skrevet January 26, 2014 Hej Folkens.Jeg har brug for lidt hjælp her. Jeg synes jeg mangler en funktionsblok.Min opsætning er således: Et ringetryk på en indgang og en 24v lydgiver på en udgang.Kunne godt tænke mig at når man trykker på ringetrykket så pulser udgangen X gange.Kan nogen hjælpe mig med det? Mvh. Martin Bob Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret January 26, 2014 Rapporter Share Besvaret January 26, 2014 Der ligger en FB i forummet et sted der hedder "ringklokke med forsinket tænd lys, 3 puls ring + 1 minut spærretid" den virker til formålet Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret January 26, 2014 Rapporter Share Besvaret January 26, 2014 Der findes også nogle FB under lyd og blink som vil kunne anvendes. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Skovgaard Besvaret May 27, 2015 Rapporter Share Besvaret May 27, 2015 Jeg synes ikke at kunne finde "ringeklokke med forsinket tænd lys, 3 puls ring + 1 minut spærretid" der omtales her. Har søgt og søgt. Er der nogen der ved hvor den ligger? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts