Hop til indhold
  • 0

Fejl Ved Download Af Projekt

Bjarne Sørensen
 Share

Spørgsmål

Hmmm jeg har de sidste par dage fået en fejlmelding når jeg vil hente mit projekt. Sidst lykkedes det efter 4-5 gange, men jeg kunne heller ikke uploade det igen.

Og så havde jeg den dumme Javafejl da jeg skulle på med serviceview, men det kunne fikses ved at oprette en undtagelse i Java sikkerhed.

Kender nogen den downloadfejl? Jeg kører wireless fra pc til router, kan det være det? Der har aldrig været noget før.

post-2761-0-69554300-1390511979_thumb.jp

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

På et tidspunkt begyndte min også at fejle hver eneste gang jeg laver upload af projekt til controller. 

Henter aldrig projekt fra controller. Retter offline, og sender projektet. Men tænker at det nok er samme issue.

Jeg har mistanke om at det måske kan have noget at gøre med at at den er ved at være fuld? Det kan man jo, mig bekendt, ikke rigtig se nogen steder...

Nå men, hvis jeg genstarter controller og lige venter 2 minutter på at den er oppe igen, så kan jeg fint sende projekt til controller. Måske dette også vil virke for dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Kan det være efter jeg har tilsluttet min el-møler at der er gået "ged" iden?

Det er kommet samtidig med har jeg lagt mærke til. Men det er en bi-måler til min garage og der er ikke voldsom aktivitet på pulserne. 1000p/kwh og jeg har kun haft udvendig lys og en gulvvarmeshunt kørende ved download. Keg kan jo prøve at slukke hovedafbryderen derud til næste gang jeg vil downloade.

Mit projekt er ikke særlig stort. Filen er såvidt jug husker ikke over 2Mb.

Jeg prøver lige at genstarte den før download næste gang.

Link til kommentar
Del på andre sites