TheDexterTeam Skrevet January 21, 2014 Rapporter Share Skrevet January 21, 2014 Hej, De fleste af mine funktionsbokke er nedtonet og kan ikke vælges - hvordan løser jeg det? Hilsen Torben Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Carsten L. Besvaret January 23, 2014 Rapporter Share Besvaret January 23, 2014 Det virker lidt underligt, kan du lave et screedump så vi kan se det? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret January 24, 2014 Rapporter Share Besvaret January 24, 2014 Hej, De fleste af mine funktionsbokke er nedtonet og kan ikke vælges - hvordan løser jeg det? Hilsen Torben Jeg tør næsten æde min gamle stråhat på, at det er fordi, at du ikke har valgt/markeret en lokation i højre skærmhalvdel, når du forsøger at vælge en funktionsblok. Så ved programmet nemlig ikke hvor den skal indsætte funktionsblokken, og de er derfor nedtonet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 24, 2014 Rapporter Share Besvaret January 24, 2014 ahhhh Torben S du er snedig.Jeg kunne heller ikke rigtig forstå problemet, ligesom Carsten, men prøvede så at vælge indsæt og funktionsblokke fra menulinjen øverst, uden at have valgt en lokalitet og ja så er de grå/nedtonet.(naturligvis)Har aldrig benyttet mig af menu linjen. Højre klikker altid bare der hvor jeg skal bruge en FB. Også hvis det blot er for at se hvilke FB´r jeg har, eller hvad de hedder.Men mon ikke Dexter Torben også har fundet ud af det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TheDexterTeam Besvaret January 29, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 29, 2014 ahhhh Torben S du er snedig.Jeg kunne heller ikke rigtig forstå problemet, ligesom Carsten, men prøvede så at vælge indsæt og funktionsblokke fra menulinjen øverst, uden at have valgt en lokalitet og ja så er de grå/nedtonet.(naturligvis)Har aldrig benyttet mig af menu linjen. Højre klikker altid bare der hvor jeg skal bruge en FB. Også hvis det blot er for at se hvilke FB´r jeg har, eller hvad de hedder.Men mon ikke Dexter Torben også har fundet ud af det.Jeps - det var årsagen Torben S: du får ikke spist din stråhat denne gang så Hilsen Torben Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret January 31, 2014 Rapporter Share Besvaret January 31, 2014 Jeg gemmer den til en anden god gang så. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
TheDexterTeam
Hej,
De fleste af mine funktionsbokke er nedtonet og kan ikke vælges - hvordan løser jeg det?
Hilsen Torben
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts