Hop til indhold
  • 0

Funktionsblokke Nedtonet...

TheDexterTeam
 Share

Spørgsmål

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Hej,

De fleste af mine funktionsbokke er nedtonet og kan ikke vælges - hvordan løser jeg det?

Hilsen Torben

Jeg tør næsten æde min gamle stråhat på, at det er fordi, at du ikke har valgt/markeret en lokation i højre skærmhalvdel, når du forsøger at vælge en funktionsblok. Så ved programmet nemlig ikke hvor den skal indsætte funktionsblokken, og de er derfor nedtonet.  B)

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

ahhhh Torben S du er snedig.

Jeg kunne heller ikke rigtig forstå problemet, ligesom Carsten, men prøvede så at vælge indsæt og funktionsblokke fra menulinjen øverst, uden at have valgt en lokalitet og ja så er de grå/nedtonet.(naturligvis)

Har aldrig benyttet mig af menu linjen. Højre klikker altid bare der hvor jeg skal bruge en FB. Også hvis det blot er for at se hvilke FB´r jeg har, eller hvad de hedder.

Men mon ikke Dexter Torben også har fundet ud af det.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

ahhhh Torben S du er snedig.

Jeg kunne heller ikke rigtig forstå problemet, ligesom Carsten, men prøvede så at vælge indsæt og funktionsblokke fra menulinjen øverst, uden at have valgt en lokalitet og ja så er de grå/nedtonet.(naturligvis)

Har aldrig benyttet mig af menu linjen. Højre klikker altid bare der hvor jeg skal bruge en FB. Også hvis det blot er for at se hvilke FB´r jeg har, eller hvad de hedder.

Men mon ikke Dexter Torben også har fundet ud af det.

Jeps - det var årsagen :D

Torben S: du får ikke spist din stråhat denne gang så :P

Hilsen Torben

Link til kommentar
Del på andre sites