Hop til indhold
  • 0

Egen Opsætning Vs Ihc Bolig

Chris Christiansen
 Share

Spørgsmål

Hej forum

Jeg har brug for lige at høre jeres mening. Jeg har lige bygget nyt og fået lavet en individuel IHC installation, hvor der er en del flere komponenter end i boligpakkerne fra LK.

Nu har jeg siddet og brugt en del tid på at ændre datalinjerne og tilføje komponenter i IHC bolig programmet. Jo mere jeg har siddet med det, er jeg begyndt at frygte, at det vil give en del bøvl, når jeg skal udrulle det, idet jeg kan se der er en del krydshenvisninger i programmet, som vil tage en del tid at ændre/fjerne i takt med tingene ikke passer ind.

Mit spørgsmål går på vil der være mere mening i at bygge programmet op fra bunden og vil jeg kunne føje de samme muligheder ind (tænker på masterFB, sceneview, Ipad og lign) eller findes der en bolig-fil hvor datalinjerne ikke er lagt ind på forhånd?

Jeg er nogenlunde vant til at programmere i det alm IHC-visual.

På forhånd tak

/Chris

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Nej, men du kan jo sagtens lave din egen version, som du jo er så godt i gang med.

Der er frit valg på alle hylder mht. hvilke FB du vil have med i dit projekt. Man skal ikke, men kan have LK´s færdigløsning implementeret. Eller blot noget af den hvis man syntes.

Er selv startet som de fleste med en KIP løsning - for at få lys i hytten. Den er så sidenhed blevet udvidet og suppleret (ikke udskiftet) med LK´s standardhus FB, de steder det passede til mit behov til funktionalitet.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Ja, det er nemlig min tanke. Men jeg synes netop det smarte var, at alle scenarier sluk alt o. lign allerede på forhånd er lavet i Bolig konceptet. Men jeg er inden jeg kommer for godt i gang nemlig i tvivl om det rent tidsmæssigt udligner sig selv i fejlsøgning efterfølgende når jeg ændrer så kraftigt i datalinjerne. Og jeg vil nemlig helst undgår at skulle starte forfra fordi jeg valgte forkert undervejs.

Link til kommentar
Del på andre sites