Michael Thorsen1354922231 Skrevet June 26, 2008 Rapporter Share Skrevet June 26, 2008 Er der noge, som kan hjælpe mig med, hvor jeg kan downloade visual. Tidligere kunne man gøre det hos LK, med det er ikke længere muligt som privat forbruger.mvh.Michael Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rasmus Agdestein Besvaret June 26, 2008 Rapporter Share Besvaret June 26, 2008 HejDu kan sagtens hente det som privat person, du kan bare lade som om du er elektriker og klikke på det istedet. Her er lige et linkhttp://www.lk.dk/public/vis_liste.asp?menuid=29 ;)Edit:Lige lidt info, det er nok bedst at bruge IE da jeg har haft problemer med at bruge mozilla firefox på LK's side... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Michael Thorsen1354922231 Besvaret June 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 27, 2008 Tak for hjælpen. Det ser ud til at virke. Det er måske fordi jeg altid bruger Firefox, for jeg har aldrig før kunnet se programmerne. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rasmus Agdestein Besvaret June 27, 2008 Rapporter Share Besvaret June 27, 2008 Det var så lidt.Desværre så understøtter menuen på LK's side ikke firefox ordenligt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret June 28, 2008 Rapporter Share Besvaret June 28, 2008 Nej, de der menuer der skal komme frem, virker ikke i FireFox, jeg er også lidt irriteret over det...Jeg bruger kun Internet Explorer til LK.dk og en af mine egne sider som bruger noget gammelt javascript ala det LK bruger Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Michael Thorsen1354922231 Besvaret June 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 29, 2008 Jeg har nu fået downloaded Visual 1.32. Kan i så også hjælpe mig med, at få den installeret på en vista maskine? Der sker ikke rigtigt noget, når jeg forsøger. Jeg har forsøgt at kører den på kompatible måder, men det virker heller ikke.Jeg vil blive meget glad, hvis jeg ikke skal have en gammel xp maskine stående, bar til det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret June 29, 2008 Rapporter Share Besvaret June 29, 2008 højreklik og vælg egenskaber, under avanceret, klik på fjern blokering. giv den .exe fil admin rettigheder også for alle brugere.det burde hjælpe Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Michael Thorsen1354922231 Besvaret June 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 29, 2008 Tak for det. Jeg vil prøve det, så snart jeg får tid. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Michael Thorsen1354922231
Er der noge, som kan hjælpe mig med, hvor jeg kan downloade visual. Tidligere kunne man gøre det hos LK, med det er ikke længere muligt som privat forbruger.mvh.Michael
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts