Jimmi Johnsen Skrevet January 14, 2014 Rapporter Share Skrevet January 14, 2014 Har problemer med at forbinde via RS232/USB kabel til win7 xp-mode med visual 1.32. Får simpelthen ikke kontakt så jeg kan se opsætning. Nogen gode råd. Alternativt har jeg hørt man kan få forskelige løsninger til at få controller på sit IHC-net eller lignende.Har nogen prøvet dette, og med hvilken løsning. På forhånd tak Jimmi Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 14, 2014 Rapporter Share Besvaret January 14, 2014 Formentlig et driverproblem.Prøv med den USB driver fra LK hjemmeside, og se/læs deres workaround om emnet. Det kan også være noget med om dit kabel er lige igennem eller krydset. Du kan få en "dims" der omsætter mellem RS232-IP f.eks. en MOXA boks eller lign. På den måde kan du få "gamle" RS232 enheder "på nettet" og tilgå dem denne vej. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jimmi Johnsen
Har problemer med at forbinde via RS232/USB kabel til win7 xp-mode med visual 1.32. Får simpelthen ikke kontakt så jeg kan se opsætning.
Nogen gode råd.
Alternativt har jeg hørt man kan få forskelige løsninger til at få controller på sit IHC-net eller lignende.
Har nogen prøvet dette, og med hvilken løsning.
På forhånd tak
Jimmi
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts