Morten Nielsen1354922213 Skrevet January 10, 2014 Rapporter Share Skrevet January 10, 2014 Hej, Jeg har et antennemodul (a110-30) tilkoblet I min tavle.Skruen til at justere gain er desværre knækket af (har stadig skruen - ved ikke om den kan sættes på igen). Jeg tænker dog på at købe et antennemodul mere, da vi har fyldt alle pladser I nuværende modul.Jeg er dog bare I tvivl om man kan koble 2 moduler sammen - eller skal selv antennekablet udefra splittes op og derefter føres ned til begge moduler? Jeg ser frem til at høre fra Jer:-) mvh.Morten Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret January 10, 2014 Rapporter Share Besvaret January 10, 2014 Du skal splitte dit udefra kommende signal på coax siden og fordele til begge moduler.Der er en mulighed for et retursignal i modulerne, men det er kun til lave (data)frekvenser, ikke selve tv signalet.Nå ja, og så et AV signal også.Se:http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/98438_02.pdf Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten Nielsen1354922213 Besvaret January 10, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 10, 2014 Tak for hurtig respons.Jeg må vist hellere købe et modul mere. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts