Hop til indhold

Hjælp Til Konvertering Af Visual 1-Fil Til Visual 2

ree_dk
 Share

Recommended Posts

Hej 

Jeg har erhvervet mig et hus som har en temmelig stor IHC installation. Der er udftyrret med en ældre Visual 1 controler og jeg vil derfor gerne have en nyere Visual 2 m. viewer. Denne er bestilt, men jeg har læst at man ikke kan bare kan læse det gamle program ind på den nye controler. Det skal programeres forfra. 

Det er dog lykkedes mig at få det gamle program ud af controleren og jeg vil derfor høre om der er nogen derude der kan hjælpe mig med at skrive det nye program så det bliver identisk med det gamle men kan køre i visual 2. Derfra vil jeg så selv begynde og customize (er igang med at lære at programmere).

Lad mig vide om der er nogen der kan hjælpe. 

på forhånd tak

Christian

ny wagner.ihc.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

En god øvelse kunne jo være at starte med dit eget.

Hvis ikke du allerede har hentet visual2 softwaren kan du gøre det på LK's hjemmeside.

Så er det bare at gå igang. Lave et nyt projekt med installation magen til den gamle, finde passende funktionsblokke og forbinde dem.

Test funktionaliteten i simulering, og det skulle være klar til upload - når du får udskiftet til den den nye controller. Svære er det faktisk ikke.

Det der kan være lidt knas med er dokumentationen, men du har jo det gamle program hvor du kan se hvilke i/o der er anvendt, og går til hvad.

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok