Christian Norman Hansen Skrevet January 6, 2014 Rapporter Share Skrevet January 6, 2014 Kære IHC-Brugere, Jeg har købt mig en hulens masse IHC wireless produkter, som er koblet op på en controller med viewer. På den i emnet omtalte dimmer opstår der et lidt uheldigt problem. Det dæmper uden problemer, men når det er slukket giver det et kort blink i 3-4 ud af de 18 lyskilder. Dette korte blink kan fremprovokeres ved enten at trykke på sluk knappen i det pågældende rum. Eller blot at aktivere et tryk i et af de andre rum. Her ses en video af det omtalte; https://www.dropbox.com/s/8aohtf2xrp0zac0/2014-01-01%2016.40.41.mov - På klippet står min kammerat og tænder og slukker lyset i køkkenet, hvilket resultere i det blinker i gangen. Jeg har brugt funktionsblokken 1.2.03.d. Kan jeg på nogen måde komme den irriterende problemstilling til livs? På forhånd tak for hjælpen. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin Abildgaard Besvaret January 6, 2014 Rapporter Share Besvaret January 6, 2014 Hvad er det for nogen LED pærer? Tror det er der du skal kigge først.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Christian Norman Hansen Besvaret January 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 6, 2014 Hvad er det for nogen LED pærer? Tror det er der du skal kigge først..De er fra A-LED 4,5W - Angiveligt skulle de fungere helt fint med IHC wireless produkter. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Per Nielsen1354922228 Besvaret January 6, 2014 Rapporter Share Besvaret January 6, 2014 Se vedhæftet billed, opsætning af dimmer til led Det lyder mærkelig at du kan få det til at blinke fra andre rumindstallation er iorden ??? og sidst, står der dimmable på led pæreene Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Christian Norman Hansen Besvaret January 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 6, 2014 Se vedhæftet billed, opsætning af dimmer til led Det lyder mærkelig at du kan få det til at blinke fra andre rumindstallation er iorden ??? og sidst, står der dimmable på led pæreeneOkay, det prøver jeg. Ja, installationen fejler ikke noget. Det hele er desuden også wireless, så det er jo bare fase, nul, mellemledning. :-) Ja, de er dimmable. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jeno Besvaret January 6, 2014 Rapporter Share Besvaret January 6, 2014 Hej Christian, Det ser ikke ud til dine LED lyskilder er på LK's liste. Jeg har selv måttet erfare at ikke-kompatible kilder kan få alting til at opføre sig meget underligt - så jeg ville starte dér. Prøv med nogle andre lyskilder. Vælg nogle som er testet med din dæmper i det antal lyskilder du skal bruge. Check selv her: http://lk.dk/Lauritz+Knudsen/privat/produkter-loesninger/Lysdaemper-LEDguide-privat.page? Vh. Jesper Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Per Nielsen1354922228 Besvaret January 8, 2014 Rapporter Share Besvaret January 8, 2014 Okay, det prøver jeg. Ja, installationen fejler ikke noget. Det hele er desuden også wireless, så det er jo bare fase, nul, mellemledning. :-) Ja, de er dimmable.Jeg bemærkede lige du skrev " bare fase, nul og mellemledning , men den skal ikke have nogen mellemledning kun fase, nul, jord Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Christian Norman Hansen Besvaret January 9, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 9, 2014 Jeg bemærkede lige du skrev " bare fase, nul og mellemledning , men den skal ikke have nogen mellemledning kun fase, nul, jordOkay. Som jeg ser det er der mulighed for fase og mellemledning - men du ved nok bedst. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Christian Norman Hansen Besvaret January 13, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 13, 2014 Ingen der har et bud på en løsning? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts