Lennarth Smed Skrevet January 5, 2014 Rapporter Share Skrevet January 5, 2014 Hej Jeg skal igang med en evt. udvidelse af mit IHC anlæg og vil i den forbindelse lige høre om et par ting. Jeg har en controller med viewer og beskrivelsen af denne siger at der er plads til 128 udgang og indgange, det er så her at tvivlen slår igennem. Betyder det at der er 128 udgange og 128 indgange til rådighed? Jeg har idag installeret følgende:5 stk. output 230 = 40 relæer2 stk. output 24 = 16 relæer5 stk. input 24/24 = 80 relæer Det giver totalt 136 relæer hvilket jo er 8 relæer for meget hvis ovenstående på de 128 er totalt. Jeg vil gerne udvide med følgende:1 stk. input 24/241 stk. output 2303 stk. output 24 Det er jo 48 relæer mere!! Hvis man nu deler det hele op og tager det hele med ser der således ud:88 relæ udgange96 relæ indgange Har jeg plads til denne udvidelse? mvhSmed Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret January 5, 2014 Rapporter Share Besvaret January 5, 2014 Ja der er plads til udvidelsen.Controlleren kan styre 128 indgange OG 128 udgange. Dvs. 8 stk inputmoduler og 16 stk outputmoduler. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 6, 2014 Rapporter Share Besvaret January 6, 2014 Og ud over de fysisk tilslutte i/o kan der teoretisk også kontrolleres 64 Wireless enheder (ind eller udgange).I praksis skal man nok ikke forvente mere end ca. det halve og max. 50. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lennarth Smed Besvaret January 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 6, 2014 Jeg takker for de hurtige svar, den med de wireless relæ/enheder var jeg godt klar over.. mvhSmed Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Lennarth Smed
Hej
Jeg skal igang med en evt. udvidelse af mit IHC anlæg og vil i den forbindelse lige høre om et par ting.
Jeg har en controller med viewer og beskrivelsen af denne siger at der er plads til 128 udgang og indgange, det er så her at tvivlen slår igennem.
Betyder det at der er 128 udgange og 128 indgange til rådighed?
Jeg har idag installeret følgende:
5 stk. output 230 = 40 relæer
2 stk. output 24 = 16 relæer
5 stk. input 24/24 = 80 relæer
Det giver totalt 136 relæer hvilket jo er 8 relæer for meget hvis ovenstående på de 128 er totalt.
Jeg vil gerne udvide med følgende:
1 stk. input 24/24
1 stk. output 230
3 stk. output 24
Det er jo 48 relæer mere!!
Hvis man nu deler det hele op og tager det hele med ser der således ud:
88 relæ udgange
96 relæ indgange
Har jeg plads til denne udvidelse?
mvh
Smed
Link til kommentar