Henrik Ahler Skrevet January 5, 2014 Rapporter Share Skrevet January 5, 2014 Jeg er løbet tør for ind/udgange på min controller m/ viewer, og vil nu tilføje endnu en i installationen. Kunne jeg "nøjes" med en visual 2 uden viewer, men stadig have viewer-funktionen via controller 1? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 5, 2014 Rapporter Share Besvaret January 5, 2014 Nej det er ikke muligt. Hver controller er helt individuel og de kan ikke kommunikerer internt i visual/viewer bortset fra i/o signaler kan overføres.En mulighed er måske at konvertere nogle input/output til wireless. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Henrik Ahler
Jeg er løbet tør for ind/udgange på min controller m/ viewer, og vil nu tilføje endnu en i installationen. Kunne jeg "nøjes" med en visual 2 uden viewer, men stadig have viewer-funktionen via controller 1?
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts