Robenson Skrevet January 3, 2014 Rapporter Share Skrevet January 3, 2014 Hej alle, Jeg er gang med at programmer for første gang en IHC tavle. Jeg har IHC wireless some standalone, og nu skal de kobles til controlleren Så starter jeg med at link det hele sammen og kan ikke finde ude af hvilke funktionsblok jeg skal brug til min wireless lampeudtage Ø80 med dæmpning. Input: trådløse 4 trykOutput: wireless udtage dimmerFB: 1.2.03d??? På forhånd takRobenson Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret January 4, 2014 Rapporter Share Besvaret January 4, 2014 Ja, fb. 1.2.03.d. kan sagtens bruges. Prøv at markere funktionsblokken og tryk F1. Så kommer der en vejledning til hvordan den skal forbindes.I korte træk skal dit tryk trækkes til Touch på scenarie. (trækkes fra tryk til 1.2.03.d.)Lysindikering trækkes til Lysindikering. (trækkes fra lampeudtag dimmer til 1.2.03.d.)Regulering trækkes til Scenarier/regulering. (trækkes fra 1.2.03.d. til lampeudtag dimmer) Bemærk at man ikke kan teste regulering af wireless dimmer i simulering. Robenson 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Carsten L. Besvaret January 5, 2014 Rapporter Share Besvaret January 5, 2014 Hvorfor er det nu lige at "Lysindikering trækkes til Lysindikering. (trækkes fra lampeudtag dimmer til 1.2.03.d.)" Jeg syntes ikke at det gør en forskel? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret January 5, 2014 Rapporter Share Besvaret January 5, 2014 Lysindikering skal forbindes for at funktionsblokken altid har styr på om lysdæmperen er tændt eller slukket. Hvis man f.eks. giver lysdæmperen et sluk alt scenarie fra en anden funktionsblok, kan det give problemer med styringen af den næste gang man vil tænde den, da funktionsblokken så ikke ved at den er blevet slukket. Man skal derved trykke 2 gange for at tænde den. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Robenson
Hej alle,
Jeg er gang med at programmer for første gang en IHC tavle. Jeg har IHC wireless some standalone, og nu skal de kobles til controlleren
Så starter jeg med at link det hele sammen og kan ikke finde ude af hvilke funktionsblok jeg skal brug til min wireless lampeudtage Ø80 med dæmpning.
Input: trådløse 4 tryk
Output: wireless udtage dimmer
FB: 1.2.03d???
På forhånd tak
Robenson
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts