Rasmus Mosumgaard Tange Skrevet December 26, 2013 Rapporter Share Skrevet December 26, 2013 Halløj.Hvilke porte skal opsættes? Det er vel kun 1 port?Havde det til at virke med Telenor abb, men kun når jeg var hjemme, det virkede ikke over 3G net.Noget med erfaring med IHC REMOTE? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret December 26, 2013 Rapporter Share Besvaret December 26, 2013 Jeg har ingen erfaring med Altibox, men hvis ikke du har ændret portindstillinger i IHC Administrator, skal man forwarde port 80 -> port 80 og port 443 -> port 443 i sin router.Se i øvrigt manual til IHC Remote : http://www.lk.dk/download/Manualer/manual-ihc-remote.pdf Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rasmus Mosumgaard Tange Besvaret December 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 26, 2013 Har fået hul igennen min router, dvs 80 til 80 og 443 til 443. IHC Remote App til Iphone virker...., MEN ikke via "Always use WAN" Der har jeg indtastet min egen IP adresse. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret December 26, 2013 Rapporter Share Besvaret December 26, 2013 Har du husket at give tilladelse til at tilgå IHC SceneView fra internettet? (det gøres i IHC Administrator under menuen Access control) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts