Martin1354922221 Skrevet June 19, 2008 Rapporter Share Skrevet June 19, 2008 Jeg har lige fået et par mini tryk som jeg skulle have tilsluttet. Men hvordan tilslutter man sådan nogle ? Der er bare 2 ben inden i - skal man virkelig lodde ledninger på der ? Eller mangler jeg en eller anden form for sokkel ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret June 19, 2008 Rapporter Share Besvaret June 19, 2008 LK´s minitryk, er de to ben faktisk fjeder, som man lægger ledningen under og trykker bent ned, den låser sig så fast i en plast tap. ved tynde ledninger er det en god idé at lægge dem dobbelt under benetvupti.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin1354922221 Besvaret June 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 19, 2008 super ! mange tak - troede jeg havde glemt at bestille noget for det ser lidt underligt ud når man ikke har set sådan en kontakt før.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret June 20, 2008 Rapporter Share Besvaret June 20, 2008 altid til tjeneste. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin1354922221 Besvaret June 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 20, 2008 Det er jo så logisk nu du sagde det. Havde jeg ikke spurgt, så havde jeg altså loddet ledninger på de ben :blush: Systemet er jo super smart ! - Når man altså kender det )Igen må jeg takke for IHC-User og at i gider svare os der er begyndere. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret June 20, 2008 Rapporter Share Besvaret June 20, 2008 det er en fornøjelse at kunne sprede lidt glæde, især når man besidder en viden andre kan bruge :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Martin1354922221
Jeg har lige fået et par mini tryk som jeg skulle have tilsluttet. Men hvordan tilslutter man sådan nogle ? Der er bare 2 ben inden i - skal man virkelig lodde ledninger på der ? Eller mangler jeg en eller anden form for sokkel ?
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts