Heino Poulsen Skrevet December 20, 2013 Rapporter Share Skrevet December 20, 2013 Hejsa er det mulig at lave en hjemmesimulering hvis man kun har en controler med viewer og wireless dimmer og relæer.. jeg har ikke kunne få det til at virke og syntes ikke hjælpe filen hjælpe en nybegynder som mig ret meget ville jo være dejlig når man nu ikke er hjemme her i julen.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 michael christiansen Besvaret December 21, 2013 Rapporter Share Besvaret December 21, 2013 Hejsa er det mulig at lave en hjemmesimulering hvis man kun har en controler med viewer og wireless dimmer og relæer.. jeg har ikke kunne få det til at virke og syntes ikke hjælpe filen hjælpe en nybegynder som mig ret meget ville jo være dejlig når man nu ikke er hjemme her i julen..det skulle være muligt prøv at lægge din .vis fil op så vi kan kigge på det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Heino Poulsen Besvaret December 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 21, 2013 her er min .vis. en lille ting mere jeg ikke kan få til at virke er min automatiske tændning af udelyset. ved godt jeg ikke har nogle skumringsrelæ.. men fb jeg har lavet tænder det men slukker det ikkejeg ville bare gerne have hvis man selv tændet det fx k. 18.00 så slukke fb det auto matisk kl 22 og 23 i weekenden. og tændte man det ikke så tændet fb det selv kl 19 men det vigtigeste er hjemmesimuleringen når man nu ikke er hjemme i julen home.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 michael christiansen Besvaret December 21, 2013 Rapporter Share Besvaret December 21, 2013 har sat hjemme sim blok i smarte funktioner og tænd og sluk af hjemme sim til tast 5 soveværelse.Har kun sat køkken lys ind så du kan se hvordan det skal laves.Håber du kan bruge det. hjemme sim.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Heino Poulsen Besvaret December 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 21, 2013 takker. kigger på det når jeg kommer hjem igen.. er ude og finde de sidste gaver Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Heino Poulsen Besvaret December 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 21, 2013 okay kan godt være det bare er mig, men du har sat slut scenarie til 100%.har selv prøvet at til fjøje flere lamper, man når jeg trykker on start knappen. så tænder lyset bare kort og slukker igen.. jeg troede også der skulle sættes en timer ind. så fortalte start tiden og slut tiden ellers vil den vel køre hele natten. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 michael christiansen Besvaret December 22, 2013 Rapporter Share Besvaret December 22, 2013 har tilsluttet ur og ændred værdi ved sluk.Jeg troede bare du skulle se hvordan det skulle laves, jeg var ik klar over du skulle have et færdigt program hjemme sim.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Heino Poulsen
Hejsa
er det mulig at lave en hjemmesimulering hvis man kun har en controler med viewer og wireless dimmer og relæer..
jeg har ikke kunne få det til at virke og syntes ikke hjælpe filen hjælpe en nybegynder som mig ret meget
ville jo være dejlig når man nu ikke er hjemme her i julen..
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts