Mikael l Skrevet December 19, 2013 Rapporter Share Skrevet December 19, 2013 Hej IHC-User Da det noget tid siden jeg har monteret IHC alarm sidst kniber det lidt med hukommelsen.. Plejer LK's kodetastetur ikke at bippe/hyle ved udløst alarm og ved den tid man har i forbikoblerzonen? Og lige en sidste tid, overskiver alarmloggen ikke sig selv? eller skal man resette før den logger en ny? Har bugt funktionsblog: 6.2.01.g. Tyverialarm med 10 stk pir På forhånd tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret December 21, 2013 Rapporter Share Besvaret December 21, 2013 Hej IHC-User Da det noget tid siden jeg har monteret IHC alarm sidst kniber det lidt med hukommelsen.. Plejer LK's kodetastetur ikke at bippe/hyle ved udløst alarm og ved den tid man har i forbikoblerzonen? Og lige en sidste tid, overskiver alarmloggen ikke sig selv? eller skal man resette før den logger en ny? Har bugt funktionsblog: 6.2.01.g. Tyverialarm med 10 stk pir På forhånd tak Kodetastaturet bipper kun når man trykker på tasterne.Alarmloggen overskriver ikke sig selv i fb. 6.2.01.g., så der skal man resette først. Det er selvfølgelig muligt at ændre i funktionsblokken, så den overskriver sig selv. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Mikael l
Hej IHC-User
Da det noget tid siden jeg har monteret IHC alarm sidst kniber det lidt med hukommelsen..
Plejer LK's kodetastetur ikke at bippe/hyle ved udløst alarm og ved den tid man har i forbikoblerzonen?
Og lige en sidste tid, overskiver alarmloggen ikke sig selv? eller skal man resette før den logger en ny?
Har bugt funktionsblog: 6.2.01.g. Tyverialarm med 10 stk pir
På forhånd tak
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts