Henckels Skrevet December 14, 2013 Rapporter Share Skrevet December 14, 2013 Hejsa Vi har købt et hus hvor der er IHC - ganske fedt. Det har dog lidt udfordringer med noget lys som slukker når noget andet tændes. Hvor kan jeg finde en grundmanual til dette super styresystem eller bare noget der ligner, så jeg evt selv kan komme i gang med at sætte det op som jeg synes det skal virke med tænd/sluk af diverse ting og sager. Er dog super glad for at have fundet denne hjemmeside, hvor jeg er sikker på at der er masser af eksperter som kan hjælpe mig. mvh Mogens Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret December 14, 2013 Rapporter Share Besvaret December 14, 2013 Først og fremmest gør du det lidt lettere hvis du beskriver hvilken installation du har, hvilken controller har du etc. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henckels Besvaret December 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 14, 2013 Hm, det vil jeg så se om jeg kan finde ud af Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret December 14, 2013 Rapporter Share Besvaret December 14, 2013 lidt hjælp http://www.lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/teknisk-support/Manualer-List.page Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts