Martin1354922221 Skrevet June 17, 2008 Rapporter Share Skrevet June 17, 2008 Jeg så et eller andet sted at der var en som skrev noget om display til IHC. - findes der et sådan't ? Og hvad kan man læse ud på det hvis det findes ? Så lige spørgsmål om Viewer. Jeg er ved at samle pc - ligesom den Jakob har, som skal køre med trykfølsom skærm og ville gerne vide hvilke funktioner man egentlig kan styre i vieweren ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret June 17, 2008 Rapporter Share Besvaret June 17, 2008 der er ikke en færdig pakke, men en pc og en trykfølsom skærm, så er du kørende.jamen stort set alle kontakter kan styres, dog er det ikke altid hensigts mæssig, på sigt kommer der en varmestyring med energiforbrug og andet godt.præcis hvad vil LK ikke udlevere endnu.men at kunne lave scenarie styringer osv, fra en skærm er da lidt lir. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin1354922221 Besvaret June 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 17, 2008 Jeg indrømmer gerne, at grunden til jeg sætter en skærm op - er rent lir. Der er nok ikke nogen logik i det ud over at det skal se godt ud og være noget ingen andre har her - med andre ord "forvokset drengerøv" Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret June 17, 2008 Rapporter Share Besvaret June 17, 2008 det er jo fedt.:-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts