Heino Poulsen Skrevet December 11, 2013 Rapporter Share Skrevet December 11, 2013 Hejsa jeg har fået sat et wireless kombi relæ på det sidste uden dørslys, men et lille problem lamperne blinker engang i mellem. når de er slukket. det kan jeg ikke rigtig forstå de virkede fint førdet er disse lamper jeg har: http://www.dkbelysning.dk/shop/canto-led-udendoers-2547p.html Er der nogle af jer der har nogle ider til hvorfor og hvad jeg kan gøre for fixe det Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ihcJesper Besvaret December 11, 2013 Rapporter Share Besvaret December 11, 2013 Det er en for lille belastning til at kombi relæ kan slukke lampen. De tænder (blinker) på den lille lækstrøm.Der findes vist nok en med nul tilslutning, som muligvis kan bruges. Men LK online katalog virker pt ikke, så jeg må være dig løsning skyldig... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Heino Poulsen Besvaret December 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 11, 2013 okay. vil du skrive igen når du ved mere.. det er temmelig trals.. har pillet dem fra lige nu.. jeg her 3 af de lamper hvis det har nogen betydning Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
SilverLine Besvaret December 12, 2013 Rapporter Share Besvaret December 12, 2013 Kan du komme til at koble en god gammel glødepære på samtidig, for lige at se om det afhjælper dit problem. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Heino Poulsen Besvaret December 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 12, 2013 vi prøvede at sætte en anden led pære mere på da jeg jeg havede 2 lamper også blinkede de ikke. fint tænkte vi så købte jeg en mere udendørs lampe passede og meget bedre med 3. vi pillede den ekstra lampe fra inden i gange og regnede med det virkede. men nej. de blinkede. har lige prøvet at sætte den på igen. så blinker de ikke når de er slukket... skal jeg have fat i et andet relæ Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Heino Poulsen Besvaret December 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 13, 2013 har monteret en puk relæ også spiller det bare.. dejligt :-) takker mange gange for hjælpen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts