Kristian Sø Skrevet December 8, 2013 Rapporter Share Skrevet December 8, 2013 Hej. Jeg står med en visual 1 controller, hvor jeg gerne vil have lavet en funktion der styre mit udelys.Funktionen skal kunne styre lyset ved hjælp af et skumringsrelæ og en almindelig kip tryk(der dog kun virker når skumringsrelæet er aktivt)Håber i kan hjælpe med dette? Mvh Kristian. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret December 8, 2013 Rapporter Share Besvaret December 8, 2013 Skal skumringsrelæet også tænde lyset, eller skal man bare kunne tænde og slukke lyset på et tryk når skumringsrelæet er aktivt?Går ud fra at skumringsrelæet skal slukke lyset når der bliver lyst. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Kristian Sø
Hej.
Jeg står med en visual 1 controller, hvor jeg gerne vil have lavet en funktion der styre mit udelys.
Funktionen skal kunne styre lyset ved hjælp af et skumringsrelæ og en almindelig kip tryk(der dog kun virker når skumringsrelæet er aktivt)
Håber i kan hjælpe med dette?
Mvh Kristian.
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts