Kenneth1105 Skrevet December 7, 2013 Rapporter Share Skrevet December 7, 2013 HejJeg skal i gang med at bygge nyt hus, og vil derfor gerne have El dokumentation lavet i PC Schematic. Da jeg ikke er vant til at arbejde med programmet, søger jeg hjælp til at få det lavet. Ligeledes skal det gerne være en der er vant til at arbejde med IHC. Installation består i store træk af.80 stk. styret stikkontakter.10 - 13 stk. lysstyring.15 stk. pir.13 stk. varmezoner.10 stk. brandmelder8 stk. alarm pir.4 stk. sirener.Udendørs lys, postkasse osv.Indendørs ringeklokke, ventilation, alarmtastatur, svagstrømtryk osv.NetværkAntenne anlæg.Er der nogen, der kan have lyst til at hjælpe med at få sådan en El dokumentation strikket sammen. Jeg bor i Nordjylland, men kan komme alle steder i Jylland Venlig hilsenKenneth KristensenTlf. 6169 9814 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nicolai FJ Besvaret December 8, 2013 Rapporter Share Besvaret December 8, 2013 Heei,tænkte på hvad kan du selv, og hvad søger du så hjælp til? Har du tegnet i PcSchematic før? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kenneth1105 Besvaret December 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 19, 2013 Hej NicolaiJeg har aldrig før arbejdet i PCshematic før. Derfor kunne jeg godt tænke mig evt. købe mig til noget hjælp, så jeg kan få lavet et komplet dokumentation.Jeg er ikke dum til computer, og er hurtig til at lære, så selvfølgelig kan jeg hjælpe.Er det noget du kan hjælpe med. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts