Hop til indhold

Batteritryk Og Controller, Underlig Opførsel

Binnerup
 Share

Recommended Posts

Hej,

Jeg har været ved at sætte nogle wireless enheder op i huset, og har i den forbindelse lavet en "sluk alt" på et batteritryk i entre'en, og på et batteritryk i soveværelset.

Men, hvis jeg trykker sluk alt på en af de to batteritryk, så kan jeg ikke bare tænde på batteritryk'et i soveværelset for soveværelseslyset - når det har været slukket via. sluk alt, så skal jeg først trykke på den almindelige sluk knap, derefter på tænd, for at jeg kan tænde.

Er der nogen der aner hvorfor?

Mvh

Brian

Link til kommentar
Del på andre sites

Vil give Lars ret. Det er noget meget nemmere at hjælpe, når man kan se hvordan du har programmeret det.

Når det så er sagt, vil gætte jeg på, at du har lavet en sluk alt fb., hvor scenariet er "trukket" over på udgangene i hvert rum der slukkes. Man skal i stedet "trække" en puls fra sluk alt fb., op på sluk indgangene i de fb. der styrer lyset. Dvs. at denne sluk alt funktion, udelukkende programmeres i højre skærmhalvdel i visual (bortset fra trykket som aktiverer sluk alt funktionen). Ellers kan man få det problem du oplever, da den fb. der styrer lyset, ikke "ved" at du har lavet en sluk alt, og derfor næste gang man vil tænde lyset, prøver at slukke den udgang, som så allerede er blevet slukket.

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok