Christian Bille Skrevet December 6, 2013 Rapporter Share Skrevet December 6, 2013 HejJeg har købt et batteritryk med 6SL. 3 tangenter, har også 2 wireless lampeudtag med dæmper, samt et wireless kombitryk.Min plan er at tænde og slukke. Samt dæmpe alle 3 tændingere via batteritrykket!Men... Kan man få alle 3 tangenter til at dæmpe (hver sin tænding)?MvhBilleweb Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret December 6, 2013 Rapporter Share Besvaret December 6, 2013 Hvis det er koblet op mod en controller, er svaret ja. Her kan man programmere hver knap som hvis de var kablet.Hvis det er som stand alone uden controller, er svaret nej. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret December 6, 2013 Rapporter Share Besvaret December 6, 2013 Nu har jeg ikke rodet så meget med stand alone, men mener dog at man f.eks. godt kan programere det øverste sæt tryk til en wireless dimmer, det miderste sæt til en anden dimmer, og det nederste sæt til kombidimmeren.Eller endog programere nogle scenarier så et tryk/tangent styrere flere dimmere, også i stand alone. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Christian Bille Besvaret December 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 6, 2013 Tak for svar, så må jeg nøjes med alm. tænd/sluk på de 2 øverste, og så dæmpe på den sidste. Øv Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret December 7, 2013 Rapporter Share Besvaret December 7, 2013 Nu har jeg ikke rodet så meget med stand alone, men mener dog at man f.eks. godt kan programere det øverste sæt tryk til en wireless dimmer, det miderste sæt til en anden dimmer, og det nederste sæt til kombidimmeren.Eller endog programere nogle scenarier så et tryk/tangent styrere flere dimmere, også i stand alone.Jeg har stort set heller ikke rodet med IHC Wireless som stand alone, og du har da vist ret. Ved et control link, låser man 2 knapper (1 tangent) til modtageren, så det burde være muligt at styre 3 forskellige dimmere via et 6-tast tryk. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Christian Bille
Hej
Jeg har købt et batteritryk med 6SL. 3 tangenter, har også 2 wireless lampeudtag med dæmper, samt et wireless kombitryk.
Min plan er at tænde og slukke. Samt dæmpe alle 3 tændingere via batteritrykket!
Men... Kan man få alle 3 tangenter til at dæmpe (hver sin tænding)?
Mvh
Billeweb
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts