Torben Siggaard Skrevet December 6, 2013 Rapporter Share Skrevet December 6, 2013 Hvordan integrerer jeg SMS modemet med mit alarm setup baseret på LK kodetastatur og Alarmblokkene 6.2.02? Jeg vil gerne være istand til at tilkoble og afstille alarm fra både kodetastatur og SMS modem Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret December 7, 2013 Rapporter Share Besvaret December 7, 2013 Du kan sende en SMS med en puls til Totalalarm - Puls, Delalarm - Puls, eller Skalsikring - Puls i fb. 6.2.02.#2b. Alarm Hovedblok, afhængig af hvilken type alarm du vil til-/frakoble.For at få tilsendt en SMS hvis alarmen går, kan du enten bruge udgangen >->-ALARM-<-<, eller koble den fb. der hedder 6.2.02.#5b. VoiceModem sammen med 6.2.02.#2b., og bruge udgangen til inbrudsalarmer til at sende SMS. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Torben Siggaard
Hvordan integrerer jeg SMS modemet med mit alarm setup baseret på LK kodetastatur og Alarmblokkene 6.2.02?
Jeg vil gerne være istand til at tilkoble og afstille alarm fra både kodetastatur og SMS modem
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts