Kenneth1105 Skrevet December 6, 2013 Rapporter Share Skrevet December 6, 2013 HejJeg skal igang med at bygge nyt hus, og vil derfor gerne have el dokumentation lavet i PC Schematic.Da jeg ikke er vant til at arbejde med programmet, søger jeg hjælp til at få det lavet.Installation består i store træk af80 stk. ihc styret stikkontakter10 - 13 stk. lysstyring15 stk. pir til lys13 varme zoner10 stk. brandmelder8 stk. alarm pir4 stk. sirenerUdendørs lys, postkasse osv.Indendørs ringeklokke, ventilation, alarm tastatur osv.NetværkAntenne anlæg.Er der nogen, der kan have lyst til at hjælpe med at få sådan en eldokumentation strikker sammen.Jeg bor i nordjylland, men kan komme alle steder i jylland. Venlig hilsenKennethTlf. 6169 9814 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 JMS Besvaret December 30, 2013 Rapporter Share Besvaret December 30, 2013 Hej jeg kan hjælpe hvis du også køber tavlen hos os jeg sidder som sælger ved et tavlefirma og har tegnet mange IHC tavler Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Kenneth1105
Hej
Jeg skal igang med at bygge nyt hus, og vil derfor gerne have el dokumentation lavet i PC Schematic.
Da jeg ikke er vant til at arbejde med programmet, søger jeg hjælp til at få det lavet.
Installation består i store træk af
Er der nogen, der kan have lyst til at hjælpe med at få sådan en eldokumentation strikker sammen.
Jeg bor i nordjylland, men kan komme alle steder i jylland.
Venlig hilsen
Kenneth
Tlf. 6169 9814
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts