line-web Skrevet December 2, 2013 Rapporter Share Skrevet December 2, 2013 Jeg søger en FB som gør følgendene:Skumring akriveres - tænd konstantKlokken bliver 22:00 - skift til automatik (føl på pir)Klokken bliver 06:00 - tæns konstantSkumring dekativeres - slukker.sådan skal den køre hverdag. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret December 3, 2013 Rapporter Share Besvaret December 3, 2013 Prøv om du kan bruge vedhæftede.Der er desuden mulighed for at sætte en anden tid i weekend, hvis det ønskes. Der er også indgang for sluk alt, samt en indgang for manuel overstyring.line-web.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 line-web Besvaret December 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 3, 2013 Hvad gør den Manuel overstyring?Svar: virker som kip uanset hvad ind til næste handling indtræder. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 line-web Besvaret December 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 3, 2013 kan du indsætte et tryk med egen timer?når jeg trykker på knap vil luset tænde i x min. uanset hvad. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret December 4, 2013 Rapporter Share Besvaret December 4, 2013 Hvad gør den Manuel overstyring?Det er bare til manuelt at tænde/slukke lyset. Kobler PIR fra, hvis man eksempelvis ønsker lyset skal være tændt efter indstillet sluktidspunkt. Går i auto-drift når skumring slukker. kan du indsætte et tryk med egen timer?når jeg trykker på knap vil luset tænde i x min. uanset hvad. Prøv om vedhæftede kan bruges. Du må selv lige rette timere for hhv. PIR og tryk.line-web_1.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 line-web Besvaret December 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 4, 2013 Takker mange gange for hjælpen,Den ser ud til at virke som den skal. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
line-web
Jeg søger en FB som gør følgendene:
Skumring akriveres - tænd konstant
Klokken bliver 22:00 - skift til automatik (føl på pir)
Klokken bliver 06:00 - tæns konstant
Skumring dekativeres - slukker.
sådan skal den køre hverdag.
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts