Per Evers Skrevet November 29, 2013 Rapporter Share Skrevet November 29, 2013 Sådan siger mit serviceview når jeg åbner det eller præget at genindlæse projektet. Nogen der ved hvorfor og hvad jeg eventuelt før galt? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret November 30, 2013 Rapporter Share Besvaret November 30, 2013 Det er ikke lige noget jeg har oplevet.Virker selve installationen på et indlæst projekt, eller bliver der rent faktisk ikke indlæst et projekt i controlleren? Jeg ville nok prøve at give controlleren en "reset_to_factory" firmware for at se om det løser problemet. Husk at gemme en kopi af projektet, så du kan indlæse det igen bagefter. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Per Evers Besvaret December 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 11, 2013 Hej. Undskyld det sene svar. Jeg fik det til at virke ved at forbinde til controlleren via kabel. Ved ikke om det er eneste måde at bruge serviceview? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcJesper Besvaret December 11, 2013 Rapporter Share Besvaret December 11, 2013 I Administrator programmet, kan du tillade ServiceView via LAN. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Per Evers
Sådan siger mit serviceview når jeg åbner det eller præget at genindlæse projektet. Nogen der ved hvorfor og hvad jeg eventuelt før galt?
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts