Hop til indhold

Klemme Rækker

Soylant
 Share

Recommended Posts

Hej alle

Har siddet og studeret galleriet igennem set de fede tavle mange har fået lavet, Jeg går lidt med tanken om at bygge min tavle om og kunne virkelig godt tænke mig nogen ideer og link til nogen gode klemmerækker til alt svagstrøm og alarm så det kunne komme til at sidde pænt og overskueligt :-).

der er en del spørg til det på billederne med desværre ikke nogen der svarer, så kunne jer eksperter ikke  komme med nogen gode mærker og link?

Link til kommentar
Del på andre sites

Lsa findes til din skinne montage

http://www.lemu.dk/lsa-din-kontaktraekke-liste-10pj--699500/6185001999

Den ville jeg bruge idag. Grunden til jeg anvendte de gamle almindelige skyldes jeg er tidligere TDC mand og havde lidt i "overskud".

Nu er DIN jo bare en betegnelse for Deutsche Industrie Norm, og selvom disse ganske rigtigt har DIN mål, er det ikke er den samme DIN standard som bruges til modulære tavlekomponenter. Så de passer ikke direkte på en DIN-skinne :-)

Det kunne sagtens være den samme type som du har brugt i TDC ved udskiftning af skrue/lodde lister :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok