Kent Fonager Skrevet June 15, 2008 Rapporter Share Skrevet June 15, 2008 HejVille bare lige høre folk lidt om hvordan de bruger deres IHC rent programmeringsmæssigt ? Bruger i standard FBs fra LK eller har i udviklet jeres egne ?Og hvad er det fedeste ved jeres IHC ? Altså, har i lavet nogle fede ting ?Mvh,Kent Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rasmus Agdestein Besvaret June 15, 2008 Rapporter Share Besvaret June 15, 2008 Jeg bruger stort set kun funktionsblokke jeg selv har programmeret. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret June 16, 2008 Rapporter Share Besvaret June 16, 2008 Så vidt jeg ved, bruger jeg ikke en eneste standard FB mere..Den fedeste ting jeg har lavet i min egen installation, vil jeg mene er lyset ved hoveddøren.Det er dog ikke helt færdigt endnu.Men når man tænder det, starter det på 50% lysstyrke, og efter 2 minutter kører det ned på 25%.Hvis der er nogen der åbner døren eller ringer på, kører det op på 70% lysstyrke.Det er meningen at det skal tænde selv når man kommer ind i indkørslen, via en fotocelle, hvis skumringsrelæet siger at det er mørkt.Men der kommer ikke skumringsrelæ på før LK får lavet et intelligent et. Lige nu modtager den mails fra en anden controller, som sender hver gang den siger det er mørkt eller lyst. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts