Anders2880 Skrevet November 27, 2013 Rapporter Share Skrevet November 27, 2013 Hej IHC-User's Hvordan er det nu, kan jeg komme til at tilgå min controller(og programere) fra nettet, bruge IHC tablet mv. uden at jeg har en fast IP adresse og hvordan gør jeg dette?? Min router er fra yousee hvis det har noget at sige. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret November 27, 2013 Rapporter Share Besvaret November 27, 2013 Opret en dyndns konto, og opsæt denne i din router fra yousee, så peger dyndns navnet altid på din aktuelle ip adresse. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret November 27, 2013 Rapporter Share Besvaret November 27, 2013 dyndns.org Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Per Evers Besvaret November 27, 2013 Rapporter Share Besvaret November 27, 2013 Du kan også bare finde ud af hvad din IP adresse er ud af til og skrive den i adresse feltet. Din router skifter kun ip adresse hvis du genstarter den, og der er det ikke engang sikkert den skifter ip adresse. Men det er jo kun brugbart hvis du kan leve med lidt usikkerhed Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Anders2880 Besvaret November 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 27, 2013 Hej Clemen tak for dit svar jeg er ikke så skarp i det der dyndns, har du en guide jeg kan følge?Her tænker jeg både på oprettelsen af den opsætningen i routeren samt hvilke adresser jeg skal give IHC´en? Tek Per Evers - Det havde jeg faktisk også hørt, det ville jeg gerne gå efter men hvad/hvor skal jeg indtaste min ip på controlleren? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Per Evers Besvaret November 28, 2013 Rapporter Share Besvaret November 28, 2013 Hvis du bare skal tilgå din controller fra for eget netværk åbnet du din browser og taster dens ip adresse. Som regel 192.168.1.3. Hvis du skal fange den ude fra skal du i din router lave noget port forwarding og finde din eksterne ip adresse og taste den efterfulgt af port nummeret. Feks. xxx.xxx.xxx.xxx:443 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Anders2880
Hej IHC-User's
Hvordan er det nu, kan jeg komme til at tilgå min controller(og programere) fra nettet, bruge IHC tablet mv. uden at jeg har en fast IP adresse og hvordan gør jeg dette??
Min router er fra yousee hvis det har noget at sige.
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts