Christian Bille Skrevet November 25, 2013 Rapporter Share Skrevet November 25, 2013 Hej Forum Er der nogen der ved om der på et tidspunkt kommer en software version til Mac?? Vh Christian Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ihcJesper Besvaret November 25, 2013 Rapporter Share Besvaret November 25, 2013 Jeg ville nok ikke holde vejret... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret November 26, 2013 Rapporter Share Besvaret November 26, 2013 Der er ikke andet for end at køre en Virtuel PC på Mac for at kunne kode via LAN. Men om firmwareloaderen kan køre derfra tør jeg ikke sige.Jeg går nok også helt over til Mac på et tidspunkt, men jeg vil da gemme en gammel bærbar pc med Win xp til dette formål. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Christian Bille Besvaret November 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 26, 2013 Tak for svaret, holder vejret Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret November 26, 2013 Rapporter Share Besvaret November 26, 2013 Ingen grundt til at at gemme en gammel pc til dette, køb hellere vmware fusion og kør en windows 8 til de ting. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts