Hop til indhold
  • 0

Simpel Pulstæller

Terne
 Share

Spørgsmål

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Jeg ved ikke om der findes en fb., som kan det du søger, uden at den skal alligevel skal tilpasses, men det er nok nemmere/hurtigere at fremstille en ny, som kan nøjagtig det du ønsker. Der skal nok bare en lidt mere nøjagtig beskrivelse af hvordan fb. skal virke, før der er en herinde, som kan give et bud på en løsning.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0
Jeg ved ikke om der findes en fb., som kan det du søger, uden at den skal alligevel skal tilpasses, men det er nok nemmere/hurtigere at fremstille en ny, som kan nøjagtig det du ønsker. Der skal nok bare en lidt mere nøjagtig beskrivelse af hvordan fb. skal virke, før der er en herinde, som kan give et bud på en løsning.

Det jeg søger er nærmere beskrevet en FB, som kan modtage impuls fra alarm PIR. Når den modtager en impulser skal den starte en lydblok, som skal køre i X minutter efterfulgt af en pause på Y minutter (hvis der stadig er aktivitet på alarm PIR'en). Sekvensen skal kunne stoppes/nulstilles med en manuel aktivering. Den må højest foretage denne hele sekvens Z gange (for eksempelvis ikke at drive naboer til vanvid). Det hele skal være overstyret af en timer, som tilkobler alarmfunktionen igen efter Y timer (selvom sekvensen allerede har kørt Z gange).

Synes ikke at hverken standard alarm FB eller ringetryks-FB rammer helt plet.

Link til kommentar
Del på andre sites