Terne Skrevet November 23, 2013 Rapporter Share Skrevet November 23, 2013 Nogen der ved om der findes en simpel pulstæller FB, hvor man arbejde med kriterier, eksempelvis at udgang skal gå ON eller OFF efter et vist antal pulser og gerne med en timer, som nulstiller tælleprocessen? Pft Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret November 24, 2013 Rapporter Share Besvaret November 24, 2013 Jeg ved ikke om der findes en fb., som kan det du søger, uden at den skal alligevel skal tilpasses, men det er nok nemmere/hurtigere at fremstille en ny, som kan nøjagtig det du ønsker. Der skal nok bare en lidt mere nøjagtig beskrivelse af hvordan fb. skal virke, før der er en herinde, som kan give et bud på en løsning. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Terne Besvaret November 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 26, 2013 Jeg ved ikke om der findes en fb., som kan det du søger, uden at den skal alligevel skal tilpasses, men det er nok nemmere/hurtigere at fremstille en ny, som kan nøjagtig det du ønsker. Der skal nok bare en lidt mere nøjagtig beskrivelse af hvordan fb. skal virke, før der er en herinde, som kan give et bud på en løsning. Det jeg søger er nærmere beskrevet en FB, som kan modtage impuls fra alarm PIR. Når den modtager en impulser skal den starte en lydblok, som skal køre i X minutter efterfulgt af en pause på Y minutter (hvis der stadig er aktivitet på alarm PIR'en). Sekvensen skal kunne stoppes/nulstilles med en manuel aktivering. Den må højest foretage denne hele sekvens Z gange (for eksempelvis ikke at drive naboer til vanvid). Det hele skal være overstyret af en timer, som tilkobler alarmfunktionen igen efter Y timer (selvom sekvensen allerede har kørt Z gange). Synes ikke at hverken standard alarm FB eller ringetryks-FB rammer helt plet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Terne Besvaret November 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 26, 2013 ...en sådan FB vil i princippet også kunne bruges som en alarmclock, hvor input fra PIR'en blot erstattes af input fra ur. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret November 30, 2013 Rapporter Share Besvaret November 30, 2013 Jeg ved ikke om jeg har fanget hele logikken i hvordan det skal fungere, men prøv om vedhæftede er det du søger.Du må selv lige tilrette tider og antal sekvenser, hvis det fungerer efter hensigten.Terne.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Terne
Nogen der ved om der findes en simpel pulstæller FB, hvor man arbejde med kriterier, eksempelvis at udgang skal gå ON eller OFF efter et vist antal pulser og gerne med en timer, som nulstiller tælleprocessen?
Pft
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts