René1354922231 Skrevet June 15, 2008 Rapporter Share Skrevet June 15, 2008 Er det muligt og "sikkert" nok at bruge en 1pol afb. uden fjerder retur (aka, den er indgang er aktiv, hele tiden)Tænkte på at man måske skal bruge 2 indgange, så at hvis de er "kortslutede" så er lys tændt, hvis ikke (kontakt slukket) så er lys slukket?Har kun ringe erfaring med IHC.. men har en som ønsker at bruge de retro afb. som ikke findes med fjeder retur (de runde guld, som LK sælger) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret June 15, 2008 Rapporter Share Besvaret June 15, 2008 Der er en funktion der hedder "følg", men jeg kan ik lige huske om det er en jeg selv har lavet...Hvis du sætter trykket ind på indgangen i den, og udgangen over på din lampe, så vil den virke helt som en almindelig afbryder.Mener den ligger under download, hvis det er Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret June 16, 2008 Rapporter Share Besvaret June 16, 2008 prøv denne..gem den under FB i installations mappen [file name=F_lg.zip size=1152]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/F_lg.zip[/file]F_lg.zip Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
René1354922231 Besvaret June 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 16, 2008 Tak for svar, jeg sender informationen videre... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts