Neuro Skrevet November 16, 2013 Rapporter Share Skrevet November 16, 2013 Hvilken er nyest? 2.7.101 eller 2.7.10 Jeg har forsøgt, at opgradere 2.7.101 til 2.7.10 uden succes. Årsag til dette er at jeg ønsker nyeste version intalleret da LK's "Test_program af ind og udgange" kun virker under nyeste version og IKKE 2.7.101. Any help /Palle Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret November 16, 2013 Rapporter Share Besvaret November 16, 2013 Ud fra:http://lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/teknisk-support/IHC-Control-Visual-Software2.page?Så hedder seneste version af Visual programmet: 2.7.10Efterfølgende er der så kommet nye funktionsblokke og de hedder: 2.7.110De tidligere (som var med i 2.7.10) hed 2.7.101.Hvad der er rettet/ændret kan du se i http://lk.dk/download/software/Visual-2-7-110_Funktionsblokke_300813.xlsNå ja, så er der selvfølgelig selve firmwaren til controlleren: 2.7.168Test programmet burde virke med næsten alle tidligere og gamle versioner af Visual programmer og firmware, men jeg har dog ikke prøvet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Neuro Besvaret November 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 16, 2013 Ud fra:http://lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/teknisk-support/IHC-Control-Visual-Software2.page?Så hedder seneste version af Visual programmet: 2.7.10Efterfølgende er der så kommet nye funktionsblokke og de hedder: 2.7.110De tidligere (som var med i 2.7.10) hed 2.7.101.Hvad der er rettet/ændret kan du se ihttp://lk.dk/download/software/Visual-2-7-110_Funktionsblokke_300813.xlsNå ja, så er der selvfølgelig selve firmwaren til controlleren: 2.7.168Test programmet burde virke med næsten alle tidligere og gamle versioner af Visual programmer og firmware, men jeg har dog ikke prøvet. Tak for svaret, men min version 2.7.10 virker ikke med testprogrammet. Den siger, at den er lavet med en nyere version og at jeg skal opgradere. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret November 16, 2013 Rapporter Share Besvaret November 16, 2013 Det lyder da mystisk at du ikke kan opgradere softwaren til nyeste. Har du prøvet at afinstallere LK IHC Control, for derefter at installere sidste nye program igen? Hvis det også fejler, kan du lige prøve om vedhæftede testprogram til ind- og udgange ikke fungerer til 2.7.101.Test_program af ind og udgange 2.7.101.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Neuro Besvaret November 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 18, 2013 Det lyder da mystisk at du ikke kan opgradere softwaren til nyeste. Har du prøvet at afinstallere LK IHC Control, for derefter at installere sidste nye program igen? Hvis det også fejler, kan du lige prøve om vedhæftede testprogram til ind- og udgange ikke fungerer til 2.7.101. Tak for filen. Den virkede faktisk, hvilket kan bringe mig videre. Jeg har dog et tillægsspørgsmål, som jeg håber, at nogen kan hjælpe mig med. Ved brug af testprogram til ind- og udgange kan jeg "live" styre mit anlæg. F.eks. trykke på mellemrumstangenten når jeg har fokus på en Output og så reelt se/høre, at et relæ klikker og opleve, at lyser tænder/slukker? Måske er det officielle testprogram ikke det rigtige til det formål - i givet fald så anbefal gerne noget andet. Pft /Palle Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Neuro Besvaret November 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 18, 2013 Det lyder da mystisk at du ikke kan opgradere softwaren til nyeste. Har du prøvet at afinstallere LK IHC Control, for derefter at installere sidste nye program igen? Hvis det også fejler, kan du lige prøve om vedhæftede testprogram til ind- og udgange ikke fungerer til 2.7.101. Tak for filen. Den virkede faktisk, hvilket kan bringe mig videre. Jeg har dog et tillægsspørgsmål, som jeg håber, at nogen kan hjælpe mig med. Ved brug af testprogram til ind- og udgange kan jeg "live" styre mit anlæg. F.eks. trykke på mellemrumstangenten når jeg har fokus på en Output og så reelt se/høre, at et relæ klikker og opleve, at lyser tænder/slukker? Måske er det officielle testprogram ikke det rigtige til det formål - i givet fald så anbefal gerne noget andet. Pft /Palle Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret November 19, 2013 Rapporter Share Besvaret November 19, 2013 Tak for filen. Den virkede faktisk, hvilket kan bringe mig videre. Jeg har dog et tillægsspørgsmål, som jeg håber, at nogen kan hjælpe mig med. Ved brug af testprogram til ind- og udgange kan jeg "live" styre mit anlæg. F.eks. trykke på mellemrumstangenten når jeg har fokus på en Output og så reelt se/høre, at et relæ klikker og opleve, at lyser tænder/slukker? Måske er det officielle testprogram ikke det rigtige til det formål - i givet fald så anbefal gerne noget andet. Pft /Palle Det er netop, hvis man ikke kender input og/eller output, at man kan anvende testprogrammet. Du skal overføre testprogrammet til controlleren. Derefter skal du starte IHC ServiceView. Her kan du for at finde de forskellige output tænde dem én af gangen og finde lampeudtag/stikkontakt osv. som bliver aktiveret. For nemt at finde input, kan du sætte logmærke ved alle indgange, og derefter tage ét tryk/PIR osv. af gangen, og se i loggen hvilken indgang som blev påvirket. Håber det giver mening. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Neuro
Hvilken er nyest? 2.7.101 eller 2.7.10
Jeg har forsøgt, at opgradere 2.7.101 til 2.7.10 uden succes.
Årsag til dette er at jeg ønsker nyeste version intalleret da LK's "Test_program af ind og udgange" kun virker under nyeste version og IKKE 2.7.101.
Any help
/Palle
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts