Littau Skrevet November 10, 2013 Rapporter Share Skrevet November 10, 2013 Hej Forum, Nogen der har en ide til hvorfor en 120B1202 blinker hurtigt ( 3-5 blink i sekundet )?har desuden testet opstillingen med en anden 120B1201, som ligeledes blinker samme hastighed.Har jeg bare være møguheldig at begge er defekte eller er der en anden forklaring ?. Det er intet andet tilsluttet controllerne. På forhånd tak Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
SilverLine Besvaret November 10, 2013 Rapporter Share Besvaret November 10, 2013 Er der lagt et program over i ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Littau Besvaret November 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 11, 2013 Er der lagt et program over i ?det er brugte controllere som jeg har købt, så jeg vil tro, at der ligger et gammelt program i dem.men jeg kan ikke få kontakt til controllerne, men vil teste med en anden PC senere i dag. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Littau Besvaret November 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 11, 2013 fejlen skyldes er fejl i controllerenefter denne blev slette stoppede controlleren med at blinke hurtigt. Grunden til at jeg ikke kunne komme på controlleren skyldes brug af null modem kabel i stedet for"lige igennem " kabel. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts