Anders Øgendahl Krarup Skrevet November 2, 2013 Rapporter Share Skrevet November 2, 2013 Hej Er der nogen der kan hjælpe mig med at lave en funktionsblok til en garageport, den skal kunne gøre følgende åbne port ved tryklukke port med tryk eller udløbet tid fx 20minhave mulighed for konstant åben med indikering at denne funktion er valgt indikere at port er åben eller lukket ved hjælp af magnet kontakter mvh Anders Krarup Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret November 3, 2013 Rapporter Share Besvaret November 3, 2013 Prøv denne jeg har lavet før, kom gerne med foreslag eller andet, hvis der er noget du ikke forstår i den. Garageport styring, venstre port.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Anders Øgendahl Krarup Besvaret November 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 3, 2013 tak jeg prøver den lige Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Anders Øgendahl Krarup Besvaret November 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 3, 2013 det ser meget fint ud men jeg mangler en mulighed for konstant åben, er der andre der har et bud Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret November 3, 2013 Rapporter Share Besvaret November 3, 2013 Konstant åben, sætter du ved slå autoluk fra. Så overrider den timeren Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Anders Øgendahl Krarup Besvaret December 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 1, 2013 Konstant åben, sætter du ved slå autoluk fra. Så overrider den timerenHej clemen Jeg har lige et spørgsmål ang. blokken hvis jeg nu bruger fjernbetjeningen til porten virker autoluk ikke kan det laves så den reagere på at magneten for lukket port aktivere autoluk Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Anders Øgendahl Krarup
Hej
Er der nogen der kan hjælpe mig med at lave en funktionsblok til en garageport, den skal kunne gøre følgende
åbne port ved tryk
lukke port med tryk eller udløbet tid fx 20min
have mulighed for konstant åben med indikering at denne funktion er valgt
indikere at port er åben eller lukket ved hjælp af magnet kontakter
mvh
Anders Krarup
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts