MekTrik Skrevet October 31, 2013 Rapporter Share Skrevet October 31, 2013 Hej har Zigza føler til og styre varmen.men nogle gange når jeg downloader program/ comtrolleren genstarter viser den bare offset...bruger en Temperatur Log / Filter jeg har fået her inde fra..tror eller er meget sikker på det er den der driller...nogle der ved hvad der evt er med den?? der er powerup ind i den men har aldri hjulpet... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Michael Nielsen Besvaret November 1, 2013 Rapporter Share Besvaret November 1, 2013 Hej har Zigza føler til og styre varmen.men nogle gange når jeg downloader program/ comtrolleren genstarter viser den bare offset...bruger en Temperatur Log / Filter jeg har fået her inde fra..tror eller er meget sikker på det er den der driller...nogle der ved hvad der evt er med den?? der er powerup ind i den men har aldri hjulpet... HejJeg har samme problem. Jeg har to Zigza fugt/temperatur føler installeret i mit Genvex anlæg. Den ene virker upåklagelig, hvorimod den anden med jævne mellemrum går i offset i en længere periode. Føleren har været over ved Zigza uden at han har kunnet finde en fejl på føleren. Jeg hælder lidt til at der er en fejl på føleren. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Klaus Larsen Besvaret November 1, 2013 Rapporter Share Besvaret November 1, 2013 Check jeres installation for dårlige / løse forbindelser .Følg evt. denne fejlretnings guide: http://www.zigza.dk/download/Fejlfinding.pdf Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
MekTrik
Hej
har Zigza føler til og styre varmen.
men nogle gange når jeg downloader program/ comtrolleren genstarter viser den bare offset...
bruger en Temperatur Log / Filter jeg har fået her inde fra..
tror eller er meget sikker på det er den der driller...
nogle der ved hvad der evt er med den??
der er powerup ind i den men har aldri hjulpet...
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts