BHS Skrevet October 29, 2013 Rapporter Share Skrevet October 29, 2013 Jeg søger hjælp til og programere mine udespots til og start automatisk her i den mørke tid.. fra kl 1730 til kl 2230 Jeg er newbie indenfor IHC, men vil gerne lære det...lol Kan du passe jeg har fundet det rigtige sted på billedet..?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 michael lyngby Besvaret October 29, 2013 Rapporter Share Besvaret October 29, 2013 hejsa du skal have fundet en ur funktionsblok, den blok du har fundet kan kun slukke automatisk efter tidmvh Michael Lyngby Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BHS Besvaret October 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 29, 2013 skal jeg så ind under kip med timer, eller tænd med timer..? Jeg regner med at man kan bruge controlerens ur dertil, eller er jeg helt galt på den..?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Carsten L. Besvaret October 30, 2013 Rapporter Share Besvaret October 30, 2013 Jeg søger hjælp til og programere mine udespots til og start automatisk her i den mørke tid.. fra kl 1730 til kl 2230 Jeg er newbie indenfor IHC, men vil gerne lære det...lol Kan du passe jeg har fundet det rigtige sted på billedet..?? IHC3.jpgHejsa. Hvis du bruger "2.1.01.a. Ur, med 1 tidspunkt" har du også mulighed manuel overstyring. "Manuelt overstyring af ur - En aktivering vil skifte udgangen. Udgang for ur vil forblive i tilstanden indtil næste urtidspunkt." Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Knud Pedersen Besvaret October 30, 2013 Rapporter Share Besvaret October 30, 2013 Måske kan du bruge nedenstående?. Udover at den simulere et skumringsrelæ, er det også muligt at vælge nogle tider hvor udgange skal tænde/slukke.. Kenth´s "virtuelle skumringsrelæ". En FB der simulerer skunmringsrelæ, og tilpasser sol op/nedgangstiderne efter årstiderne.http://www.ihc-user.dk/forum/files/file/7-sol-op-og-nedgang/ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BHS Besvaret October 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 30, 2013 Jeg har prøvet dette, men syntes ikke det virker Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret October 30, 2013 Rapporter Share Besvaret October 30, 2013 Slet din Kip FB.Træk udgangen fra ur FB over på lampen.Træk dine tryk over på indgangen manuel overstyring på ur FB.Så skulle det gerne virke. BHS 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BHS Besvaret October 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 31, 2013 Så virker det... Takker for hjælpen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BHS Besvaret November 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 17, 2013 Kan man lave så det tænder og slukker på flere tider af døgnet..? Og hvordan.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret November 17, 2013 Rapporter Share Besvaret November 17, 2013 Så skal du have fat i en anden ur FB. Der er en der har flere tændinger pr. dag. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
BHS
Jeg søger hjælp til og programere mine udespots til og start automatisk her i den mørke tid.. fra kl 1730 til kl 2230
Jeg er newbie indenfor IHC, men vil gerne lære det...lol
Kan du passe jeg har fundet det rigtige sted på billedet..??
Link til kommentar
Del på andre sites
9 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts