kumse2 Skrevet October 27, 2013 Rapporter Share Skrevet October 27, 2013 Hej derude Jeg har i går forgæves prøvet at opgradere firmware på min Visual 2 controller med viewer, men det lykkedes desværre ikke. Den er endt i en tilstand hvor den bare står og blinker hurtigt hele tiden.Er der eventuelt en der ligger inde med en ældre firmware jeg kan prøve at rulle controlleren tilbage med? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret October 27, 2013 Rapporter Share Besvaret October 27, 2013 har du prøvet med denne fra "downloads" http://www.ihc-user.dk/forum/files/file/2-reset-factory-defaultzip/ Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
kumse2 Besvaret October 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 27, 2013 har du prøvet med denne fra "downloads" http://www.ihc-user.dk/forum/files/file/2-reset-factory-defaultzip/Hej Thomasbl Tak for dit svar. Jeg afprøvede "reset factory default" som du linker til. Den loader filen med succes, hvorefter powerlampen lyser konstant i 10 sek efter. Herefter går controlleren direkte over til at blinke hurtigt.Jeg tænkte om det kunne lade sig gøre at prøve at ligge en ældre firmware over i? Jeg har bare desværre ingen. Vh Thomas Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret October 28, 2013 Rapporter Share Besvaret October 28, 2013 Ældre firmware: 2.7.132 2.7.144 2.7.163 2.7.166 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
kumse2 Besvaret November 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 2, 2013 Ældre firmware: 2.7.132 2.7.144 2.7.163 2.7.166Hej Lars Tak for hjælpen! Jeg prøvede at downloade 2.7.166. Desværre får jeg stadig en fejl når jeg loader firmwaren. Fejlen kommer ved ca. 80%. Herefter står controlleren bare og blinker hurtigt, somom den prøver at genstarte igen og igen.. Øv.. Hvad dælen gør jeg nu? -Thomas Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret November 2, 2013 Rapporter Share Besvaret November 2, 2013 Vil gætte på at den stopper ved 82-83% ud fra din beskrivelse, og hvis det er tilfældet, har din controller en loddefejl. (den stopper altid ved 82-83% ved den loddefejl)LK ombytter de controllere uden problemer, så kontakt LK Kundeservice. Det er selvfølgelig lidt øv her på en lørdag. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
niels Besvaret February 21, 2015 Rapporter Share Besvaret February 21, 2015 Var det en loddefejl Kumse2 og fik du den byttet uden beregning? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts