BHS Skrevet October 26, 2013 Rapporter Share Skrevet October 26, 2013 Hej Kan i hjælpe mig med og få det koblet IHC Sceneview på, jeg syntes ikke jeg kan krydse det af, vedhæfter lige nogle billeder Skal jeg evt have en ny firmware ind i controleren..?? og hvis jeg skal det sletter den så det projekt der allerede er i den..?? MvhBo Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret October 26, 2013 Rapporter Share Besvaret October 26, 2013 Kontrolleren er med viewer? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BHS Besvaret October 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 26, 2013 det ved jeg ikke, hvor kan jeg se det..? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret October 26, 2013 Rapporter Share Besvaret October 26, 2013 Det står på controlleren, hvis den er med viewer, hvilket din ikke er. Vedhæftet billede af controller med viewer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BHS Besvaret October 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 26, 2013 Øv, takker for hjælpen... Så må jeg på handlen, en der kan skaffe den billigt.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
BHS
Hej
Kan i hjælpe mig med og få det koblet IHC Sceneview på, jeg syntes ikke jeg kan krydse det af, vedhæfter lige nogle billeder
Skal jeg evt have en ny firmware ind i controleren..??
og hvis jeg skal det sletter den så det projekt der allerede er i den..??
Mvh
Bo
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts