Christian Bille Skrevet October 17, 2013 Rapporter Share Skrevet October 17, 2013 Hej Jeg skal tænde/slukke en række spots, samt kunne dæmpe dem, og havde forestillet mig at bruge følgende til opgaven: IHC® Wireless Lysdæmper Universal 250 W UNI 1 modul, LK FUGAIHC® Wireless Lysdæmper Kombi 250 W UNI 1 Jeg er ikke sikker på at dette er løsningen, og derfor dette spørgsmål! Jeg har fast inst. mellem afb. og udtag. Ps. Standalone Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
jorgensen_daniel Besvaret October 17, 2013 Rapporter Share Besvaret October 17, 2013 Jeg vil klart vælge Kombi dimmeren, så får du nemlig også tryk til at tænde og slukke for dine spots.. Du kan selvfølgelig også linke andre wireless tryk sammen med kombi dimmeren. Hvis du bruger Universal dimmeren, har du bare en blændplade på forsiden, og skal derfor have f.eks. batteritryk til at betjene dimmeren. /Daniel Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Christian Bille Besvaret October 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 18, 2013 Skal jeg forstå det sådan at "kombi dimmeren" har udgangen direkte? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Christian Bille Besvaret October 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 18, 2013 Og kan tilslutte en fjernbetjening til den, tænker på: LK IHC - Mobil Wireless nøglering Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret October 18, 2013 Rapporter Share Besvaret October 18, 2013 Ja nøgleringen er bare et tryk i anden indpakning. Wireless dimmeren skal bare ind i serie et eller andet sted i installationen, og her passer kombidimmeren ofte perfekt for så får man både tryk og dimmer i samme enhed. Se evt: http://www.lk.dk/download/Diverse/renoveringsvejledning-okt-2011.pdf Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts