Henning Lorenzen Skrevet June 12, 2008 Rapporter Share Skrevet June 12, 2008 Hej findes der sådan et program så man kan se tavlen og sætte komp. ind så man kan printe en fin oversigt over hvad den forskellige ting er til?Hilsen Henning Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kenneth Østerballe Besvaret June 12, 2008 Rapporter Share Besvaret June 12, 2008 Prøv herhttp://www.lk.dk/public/s_gen2.asp?sideid=110&what=tekstTavlekat ligger både som et online program og til download.Mvh Kenneth // Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret June 13, 2008 Rapporter Share Besvaret June 13, 2008 LK tavlekat er kun til LK´s stumper..den lidt mere universelle er www.unidoc.dkkræver at man registere sig. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henning Lorenzen Besvaret June 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 13, 2008 Kan det ikke sammen med vista?Jeg får en fejl melding, når programmet starter op. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret June 13, 2008 Rapporter Share Besvaret June 13, 2008 tavlekat eller unidoc?exe filen skal du give adminstrator rettigheder og under avanceret "fjern blokering".. det plejer at hjælpe Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henning Lorenzen Besvaret June 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 14, 2008 Takker, nu har jeg fået det til at virke !! Men jeg syntes at tavlekat programmet virker lidt gammeldaws og klodset - hver gang jeg tilføjer en ny ting og trykker på automatisk update så flytter den rundt på min tavle. Henning Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret June 15, 2008 Rapporter Share Besvaret June 15, 2008 ja, men er også meningen, så varmefordelingen bliver optimal, men tavlekat, gælder kun for LK´s komponenter..vista er en djævel med nye programmer, men fedt at du fik det til at virke Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts