Casper Wedel Simonsen Skrevet October 14, 2013 Rapporter Share Skrevet October 14, 2013 Hej her inde.. jeg har lige bygget ny hus. kom komplet ihc stryting.. jeg kunne godt tænke mig at få mit danfoss gulvvarme og ventilation anlæg på. det gør jo z-wary trådløs nogle smarte ider til hvordan det kan gøres? jeg har tænkt at købe en wargo plcér kun til at styre det nogle andre der har nogle gode ider? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret October 15, 2013 Rapporter Share Besvaret October 15, 2013 Har du rum temperatur målere koblet til dit ihc. Hvis ikke så kan du reelt ikke styre det store hvis du sammenkobler det. Du vil kun kunne forbikoble en kreds ved at slukke for forbindelsen til telestatten. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jens Vestergaard Besvaret October 16, 2013 Rapporter Share Besvaret October 16, 2013 HejWago burde kunne snakke med IHC via RS485Hvis du få hul igennem må du gerne skrive det her, har selv haft samme tanke men ikke fået lavet noget endnu Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret October 16, 2013 Rapporter Share Besvaret October 16, 2013 Mener ikke at have set noget dokumentation på at der er fuld kommunikation via RS485 interfacet på IHC controlleren. Ej heller nogen der har offentliggjort noget om protokollen, så .... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Casper Wedel Simonsen
Hej her inde..
jeg har lige bygget ny hus. kom komplet ihc stryting..
jeg kunne godt tænke mig at få mit danfoss gulvvarme og ventilation anlæg på. det gør jo z-wary trådløs nogle smarte ider til hvordan det kan gøres?
jeg har tænkt at købe en wargo plcér kun til at styre det nogle andre der har nogle gode ider?
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts