MMadsen Skrevet October 13, 2013 Rapporter Share Skrevet October 13, 2013 Hej. Jeg er igang med at installere IHC net i en UG150-24 tavle efter anvisning herfra. Men står i det lille problem, at nu når moduler og patch panelerne ikke ud til fronten... Hvad gør man? findes der en "dims" der kan fæve dem, eller er det bare en træklods der skal til? Det drejer sig om ca 2 cm... Håber på hurtigt svar :-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret October 14, 2013 Rapporter Share Besvaret October 14, 2013 IHC net er ikke beregnet til montage i den alm UG tavle. LK skal lige skore lidt flere kr. med den hundedyre og specielle Net tavle.Så du må leve med det eller lave en lille klods som du er inde på. Det har jeg også selv gjort. Se f.eks.http://www.ihc-user.dk/forum/gallery/album/3-ihc-net/ Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ole Besvaret October 14, 2013 Rapporter Share Besvaret October 14, 2013 Hejsa, Vil blot ”stemme i”, benytter mig af samme metode som Lars. Jeg har drejet to afstandsstykker i PVC, afmonteret dinskinnen, og efterfølgende monteret den igen, med de to afstandsstykker under. For en god ordens skyld skal vel nævnes (alt afhængig af hvad du ellers har i tavlen), at du bør have reglerne om sikkerhedsafstande in mente. :-) Hilsner Ole Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts