TheDexterTeam Skrevet October 9, 2013 Rapporter Share Skrevet October 9, 2013 Hej derude, Der findes en række indlæg i forum ang. bimålere - det er jeg med på. Kunne én af Jer meget kort skitsere hvordan en bimåler/pulsudgang kobles sammen med IHC og hvordan det opsættes i viewer. Tak for hjælpen på forhånd :-) Hilsen Torben Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret October 9, 2013 Rapporter Share Besvaret October 9, 2013 Du kobler såmænd bare + og - fra S0 puls udgangen fra måleren til indgangene på 24V inputmodulet. (+ og 0V). Så opretter du et tryk eller en brugerdefineret indgang som konfigurerer og forbinder til en passende tæller FB. f.eks. en (min) fra downloadsektionen. Registreres ingen pulser så prøv at byt + og - fra måleren. I service view kan du så se forskelig værdier. Hvis du vil have dem i sceneview jo så prøv at følg opskriften fra manualen/vejledningen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TheDexterTeam Besvaret October 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 11, 2013 Du kobler såmænd bare + og - fra S0 puls udgangen fra måleren til indgangene på 24V inputmodulet. (+ og 0V). Så opretter du et tryk eller en brugerdefineret indgang som konfigurerer og forbinder til en passende tæller FB. f.eks. en (min) fra downloadsektionen. Registreres ingen pulser så prøv at byt + og - fra måleren. I service view kan du så se forskelig værdier. Hvis du vil have dem i sceneview jo så prøv at følg opskriften fra manualen/vejledningen. Tak for det - det vil jeg prøve. Hilsen Torben Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
TheDexterTeam
Hej derude,
Der findes en række indlæg i forum ang. bimålere - det er jeg med på.
Kunne én af Jer meget kort skitsere hvordan en bimåler/pulsudgang kobles sammen med IHC og hvordan det opsættes i viewer.
Tak for hjælpen på forhånd :-)
Hilsen Torben
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts