fido-dk Skrevet October 6, 2013 Rapporter Share Skrevet October 6, 2013 Hej alle Jeg er relativ ny i IHC verdenen, men nu skal det sku prøves. (alt er wireless forresten, med controller)Jeg har p.t. et problem med nattelys og styring af detteJeg forsøger at bruge FB 1.2.04.a til badeværelset så efter kl. 23 vil der kun være 30-40% belysning. Men jeg skal tilkoble en nattefunktion som i "quick help" laver en ref til FB 9.2.01. Bolig® Master - og her mister jeg tråden.. er der nogen der har et eksempel på hvordan det kan gøres så systemet kører på IHC Controllerens tid? Jeg har forsøgt at søge igennem forum uden det store held På forhånd tak /Jacob Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret October 6, 2013 Rapporter Share Besvaret October 6, 2013 Du kan også bruge en ur-fb. til at definere hvornår der er nat, f.eks. fb. 2.1.01.a. Her trækker du så udgang fra ur op på nat indgangen. Eksempel vedhæftet:fido-dk.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 fido-dk Besvaret October 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 7, 2013 Jeg kigger på det, 100 tak :-) /Jacob Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
fido-dk
Hej alle
Jeg er relativ ny i IHC verdenen, men nu skal det sku prøves. (alt er wireless forresten, med controller)
Jeg har p.t. et problem med nattelys og styring af dette
Jeg forsøger at bruge FB 1.2.04.a til badeværelset så efter kl. 23 vil der kun være 30-40% belysning.
Men jeg skal tilkoble en nattefunktion som i "quick help" laver en ref til FB 9.2.01. Bolig® Master - og her mister jeg tråden..
er der nogen der har et eksempel på hvordan det kan gøres så systemet kører på IHC Controllerens tid?
Jeg har forsøgt at søge igennem forum uden det store held
På forhånd tak
/Jacob
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts