M1KK3L Skrevet October 5, 2013 Rapporter Share Skrevet October 5, 2013 Hej, jeg har netop købt et hus hvor der er installeret et IHC system. Jeg er helt grøn på området, men har googlet rundt efter info om systemet. Er der nogen der kan svare mig på om det er muligt at anvende LK's IHCtablet app til iPad sammen med mit system, eller om jeg skal ud og tilkøbe komponenter til systemet for at kunne dette? System:IHC Controller med Visual Version 120 B 1202 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
SilverLine Besvaret October 5, 2013 Rapporter Share Besvaret October 5, 2013 Hej, jeg har netop købt et hus hvor der er installeret et IHC system. Jeg er helt grøn på området, men har googlet rundt efter info om systemet. Er der nogen der kan svare mig på om det er muligt at anvende LK's IHCtablet app til iPad sammen med mit system, eller om jeg skal ud og tilkøbe komponenter til systemet for at kunne dette? System: IHC Controller med Visual Version 120 B 1202 Hej og velkommen til. Nej det kan du desværre ikke. Du skal ud og købe dig den nye version controller med viewer. Man kunne før i tiden tilkøbe et viewer modul til den gamle model controller som du har, men kan ikke finde det til salg nogen steder mere, og som jeg husker det, var det dyrere end en ny controller med viewer. Eneste ulempe, er at du er nød til at kode hele din ihc installation om, hvis du vælger at skifte controlleren. Så en god ide, ville være at sætte sig lidt ind i ihc systemets opbygning, det kan hurtigt blive dyrt, hvis du skal have en elektriker ud, og kode det om for dig. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
M1KK3L Besvaret October 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 5, 2013 Tusind tak for svaret. Ja, jeg har set på en LK IHC Visual Controller med Viewer til omkring 4.800 kr. Det er noget man selv kan skifte, men selvfølgelig skal være indstillet på at skulle kode det hele om? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
SilverLine Besvaret October 5, 2013 Rapporter Share Besvaret October 5, 2013 Jep lige præcis. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret October 5, 2013 Rapporter Share Besvaret October 5, 2013 Man kunne før i tiden tilkøbe et viewer modul til den gamle model controller som du har, men kan ikke finde det til salg nogen steder mere, og som jeg husker det, var det dyrere end en ny controller med viewer.Ja det løse viewermodul man kunne købe til en visual 1 controller må have været lavet af guld, for jeg mener det kostede omkring 5000 penge +/-.Jeg mener dog ikke, at det kan bruges sammen med LK's apps, og at det derfor kræver en visual 2 controller. (ret mig endelig hvis jeg tager fejl) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts