Hop til indhold

Ihc Visual Version 120 B 1202 Og Ihctablet

M1KK3L
 Share

Recommended Posts

Hej, jeg har netop købt et hus hvor der er installeret et IHC system. Jeg er helt grøn på området, men har googlet rundt efter info om systemet. Er der nogen der kan svare mig på om det er muligt at anvende LK's IHCtablet app til iPad sammen med mit system, eller om jeg skal ud og tilkøbe komponenter til systemet for at kunne dette?

System:

IHC Controller med Visual Version 120 B 1202

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, jeg har netop købt et hus hvor der er installeret et IHC system. Jeg er helt grøn på området, men har googlet rundt efter info om systemet. Er der nogen der kan svare mig på om det er muligt at anvende LK's IHCtablet app til iPad sammen med mit system, eller om jeg skal ud og tilkøbe komponenter til systemet for at kunne dette?

System:

IHC Controller med Visual Version 120 B 1202

Hej og velkommen til.

Nej det kan du desværre ikke. Du skal ud og købe dig den nye version controller med viewer.

Man kunne før i tiden tilkøbe et viewer modul til den gamle model controller som du har, men kan ikke finde det til salg nogen steder mere, og som jeg husker det, var det dyrere end en ny controller med viewer.

Eneste ulempe, er at du er nød til at kode hele din ihc installation om, hvis du vælger at skifte controlleren. Så en god ide, ville være at sætte sig lidt ind i ihc systemets opbygning, det kan hurtigt blive dyrt, hvis du skal have en elektriker ud, og kode det om for dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Man kunne før i tiden tilkøbe et viewer modul til den gamle model controller som du har, men kan ikke finde det til salg nogen steder mere, og som jeg husker det, var det dyrere end en ny controller med viewer.

Ja det løse viewermodul man kunne købe til en visual 1 controller må have været lavet af guld, for jeg mener det kostede omkring 5000 penge +/-.

Jeg mener dog ikke, at det kan bruges sammen med LK's apps, og at det derfor kræver en visual 2 controller. (ret mig endelig hvis jeg tager fejl) :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok