Jens Jakob Skrevet October 3, 2013 Rapporter Share Skrevet October 3, 2013 Hej Alle Jeg skal snart til og renovere hus, i den forbindelse vil jeg evt have Led spot i loftet i stuen som kan dæmpes via ihc, synes jeg kan læse de fleste af dæmper fra LK ikke er til dæmpning af Led, nogen der ved hvike dæmper som kan bruges til dette Hilsen Jens Jakob Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret October 3, 2013 Rapporter Share Besvaret October 3, 2013 Jeg bruger LK IHC Wireless lysdæmpere. Det er også de eneste dæmpere der er understøttet af IHCRemote app., og også de eneste med tilbagemelding til controlleren om lysstyrke/tændt/slukket. Det kræver dog en Visual 2 controller. Det er rigtigt at mange LED ikke fungerer med LK dæmpere, men nogle fungerer dog fint.Jeg bruger Nordtronic LED-pære 5W / 40° / 2700K / GU10 og de fungerer uden problemer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jens Jakob Besvaret October 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 3, 2013 hej tak for info planen er at 4 lamper som peger ned og over højtaler, skal tænde sammem med mit tv til et vist level, dernæst kan man vælge om det skal mere op og ned alt afhænig hvad man vil, men det skal også kunne tændes/slukkes skrues op og ned, på sådan en batteri wireless tryk, resten af stuen skal også lyses op af led spot men skal kunne tænd/sluk op&ned seperat med flere bateri tryk knapper , men det er vel den samme controller men med 2 forskellige dæmpere, Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jens Jakob
Hej Alle
Jeg skal snart til og renovere hus, i den forbindelse vil jeg evt have Led spot i loftet i stuen som kan dæmpes via ihc, synes jeg kan læse de fleste af dæmper fra LK ikke er til dæmpning af Led, nogen der ved hvike dæmper som kan bruges til dette
Hilsen Jens Jakob
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts